Dieta Low Carb

Cena: od 66.00 PLN
Dieta Low Carb, czyli dieta niskowęglowodanowa
Zamów dietę

Alergeny:

Dieta Low Carb

Dieta Low Carb jest sposobem odżywiania, który opiera się na ograniczeniu spożycia produktów dostarczających węglowodanów poniżej wartości rekomendowanych przez oficjalne instytucje i normy żywienia populacji. Obecnie te normy wynoszą 45-65 procent energii w codziennej diecie. Zwiększa się za to udział zdrowych tłuszczów w posiłkach. Dieta Low Carb to dieta pięcioposiłkowa. W pierwszym posiłku uzupełniamy dietę węglowodanami. Pozostałe cztery to posiłki białkowo-tłuszczowe. Tę dietę mogą stosować prawie wszyscy – zarówno osoby trenujące, jak i osoby mniej aktywne. Według niektórych koncepcji dietetycznych powodem tycia jest głównie nadmiar węglowodanów. Rezygnacja z nich to najprostsza droga do osiągnięcia szczupłej sylwetki. Dieta Low Carb nie wprowadza ścisłych zaleceń, co do sposobu przyrządzania posiłków czy ilości spożywanych kalorii. Zalecane jest jednak spożywanie żywności nieprzetworzonej, jedzenie zielonych warzyw liściastych, orzechów, migdałów, pestek, jaj, ryb, nieprzetworzonego mięsa, tłustego naturalnego nabiału oraz tłuszczów z awokado, kokosa i oliwek.


Celem diety Low Carb jest zaprogramowanie organizmu tak, aby czerpał zapasy z tłuszczu, który chcemy spalić. Dietę niskoweglowodanową powinno stosować się przez kilka miesięcy, aby przyzwyczaić oraz nauczyć organizm do czerpania energii z kwasów tłuszczowych. Dzięki tej diecie pozbędziesz się zbędnych kilogramów, poprawi się wygląd Twojej skóry, wpłynie ona pozytywnie na układ krążenia oraz układ nerwowy oraz polepszy Twoje samopoczucie.
Calories icon Kalorie 1000 - 2500 kcal
Protein icon Białko 25-30%
Fat icon Tłuszcze 60-65%
Carbohydrates icon Węglowodany 10%
Przykładowe menu
Arrow angle left icon
Sobota 01.10.2022
Arrow angle right icon
Śniadanie Kaszka kukurydziana z mango i prażonymi wiórkami kokosowymi Drugie śniadanie Sałatka jarzynowa z jajkiem Obiad Schab wieprzowy w sosie musztardowym z surówką z pora i rzodkiewek Podwieczorek Shake migdałowo- śliwkowy Kolacja Szaszłyki z kurczaka w marynacie sojowej z frytkami warzywnymi i sosem czosnkowym
Two arrows icon Możliwa zmiana menu
na każdy dzień
Dieta Low Carb to zdrowa, zbilansowana dieta, dzięki której w łatwy sposób pozbędziesz się niechcianych kilogramów. Dzięki ograniczeniu cukrów, dużej ilości warzyw, mięsa oraz nabiału, małej ilości owoców, niskokalorycznych posiłkach przy stosunkowo dużych porcjach i wysokiej jakości zdrowych tłuszczach smacznie i z powodzeniem schudniesz oraz polepszysz swoje samopoczucie. Dieta Low Carb zapewni Ci bogactwo witamin i minerałów oraz odpowiednio dobranych składników odżywczych, a przy tym doprowadzi Cię do wymarzonej sylwetki. Kto może stosować dietę low carb? Prawie wszyscy 🙂 Może być stosowana zarówno przez osoby trenujące jak i przez osoby mniej aktywne. Celem diety low carb jest zaprogramowanie organizmu tak, aby czerpał zapasy z tłuszczu, który chcemy spalić. Dietę niskoweglowodanową powinno stosować się przez kilka miesięcy, aby przyzwyczaić oraz nauczyć organizm do czerpania energii z kwasów tłuszczowych. Charakterystyka diety low carb: Odpowiednia podaż białka, Cukry zostają mocno ograniczone, Dieta bogata w warzywa mięsa, ryby oraz nabiał, Mała ilość owoców w diecie, Niska kaloryczność przy dużych porcjach, Bogata w witaminy i minerały, Wysokiej jakości zdrowe tłuszcze. Efekty diety Low Carb: Pozbycie się zbędnych kilogramów. Dieta przyczynia się do poprawy wyglądu skóry. Wpływa pozytywnie na układ krążenia oraz układ nerwowy. Polepsza samopoczucie.
Masz pytania?

Skontaktuj się z nami

Phone contact
Zadzwoń +48 730 004 664
Email contact
Napisz biuro@lightcatering.pl