Dieta bez laktozy

Cena: od 63.00 PLN
Dieta bezlaktozowa sprawi, że poczujesz się dużo lepiej.
Zamów dietę

Alergeny:

Dieta bez laktozy

Dieta pudełkowa bezlaktozowa to odpowiednia opcja dla wszystkich osób, które się zmagają z objawami nietolerancji laktozy. Takie menu sprawdzi się również w przypadku osób cierpiących na choroby i stany zapalne jelit.

Zróżnicowane menu bazuje na bezlaktozowych zamiennikach produktów, które są pełnowartościowe i dostarczają do organizmu wszystko to, co niezbędne. Odpowiednia ilość białka w przypadku diety bezlaktozowej pochodzi zarówno ze źródeł roślinnych, jak i zwierzęcych. Mleko krowie zastąpiono mlekiem kozim lub kokosowym.

Przestawiając się na taki jadłospis, odczujesz poprawę w zakresie funkcjonowania organizmu, ale i ogólnego samopoczucia.

Nietolerancja pokarmowa w końcu przestanie Ci dokuczać, a pyszne i zdrowe posiłki pozwolą dostarczyć do organizmu wszystkie niezbędne składniki odżywcze.
Calories icon Kalorie 1000 - 2200 kcal
Protein icon Białko 15-20%
Fat icon Tłuszcze 30-35%
Carbohydrates icon Węglowodany 45-50%
Przykładowe menu
Arrow angle left icon
Sobota 01.10.2022
Arrow angle right icon
Śniadanie Kaszka kukurydziana z mango i prażonymi wiórkami kokosowymi Drugie śniadanie Sałatka jarzynowa z jajkiem i pieczywem razowym Obiad Polędwica wieprzowa w sosie musztardowym z makaronem razowym i surówką z pora i rzodkiewek Podwieczorek Smoothie truskawka, limonka, arbuz, mięta Kolacja Szaszłyki z kurczaka w marynacie sojowej z frytkami warzywnymi i sosem czosnkowym
Two arrows icon Możliwa zmiana menu
na każdy dzień
Dieta bez laktozy jest dietą eliminacyjną, w której całkowicie lub częściowo odstawia się produkty zawierające cukier mleczny. Niektóre osoby uczulone na laktozę mogą ją spożywać, ale w ograniczonych ilościach. Są jednak takie przypadki, kiedy objawy nietolerancji pokarmowej są bardzo nasilone. Wtedy należy przejść na dietę bezlaktozową. W diecie dozwolone są produkty poddane procesom fermentacji (maślanka, kwaśna śmietana, sery pleśniowe, kefir, jogurt). Są one bezpieczne, ponieważ zawarte w nich bakterie probiotyczne produkują laktazę, która wspomaga proces rozkładu cukru mlecznego. Po spożyciu wyżej wymienionych produktów nie występują objawy nietolerancji pokarmowej. Co więcej – zmniejszają one stopień nasilenia tych objawów. Można spożywać również twarde dojrzewające sery (cheddar, gouda, parmezan), ponieważ praktycznie nie zawierają one laktozy. Warto też sięgać po mleko o obniżonej zawartości laktozy. Niedozwolone lub dozwolone w małych ilościach są za to mleko krowie, kozie oraz owcze.
Masz pytania?

Skontaktuj się z nami

Phone contact
Zadzwoń +48 730 004 664
Email contact
Napisz biuro@lightcatering.pl