FAQ

Logo

Ogólne

Logo

Wybór menu

Logo

Diety i pakiety

Logo

Zamówienie i dostawa

Ogólne

Jakie formy płatności są akceptowane?

Logo

Proponujemy skorzystanie z bramki płatności w celu szybkiego i bezpiecznego opłacenia zamówienia funkcja ta umożliwia skorzystanie między innymi z BLIK, szybkiego przelewu bankowego, odroczonej płatności, płatności w ratach lub możliwości wykonania przelweu tradycyjnego.

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Logo

Tak- po zalogowaniu się do panelu kliienta możesz dowolnie zmianiać adres dostawy z zachowaniem odpowiedniego bufora czasowego.

Na jak długo mogę złożyć zamówienie?

Logo

To TY decydujesz na jaki okres chcesz złożyć zamówienie niczego Ci nie narzucamy w tej kwestii masz całkowitą dowolność :)

Czy mogę zawiesić swój catering?

Logo

Oczywiście- żaden problem zrób to sam w swoim panelu kliienta lub skontaktuj się z nami.

Ile posiłków mam do wyboru?

Logo

Oferujemy Ci wybór aż 30 różnych posiłków każdego dnia to Ty cecydujesz co jesz :)

Czy jeśli mam uczulenie/alergię na gluten znajdę dietę dla siebie?

Logo

Nasza dieta beglutenowa oraz dieta bezglutenu i bezlatozy przygotowywana  jest w taki sposób aby maskymalnie ograniczyć gluten niestety nie jesteśmy w stanie w 100% zapewnić braku glutenu w diecie. Jeśli cierpisz na celiakię, alergię/uczulenie na gluten ta dieta nie będzie dla Ciebie.

Czy do zamówionej diety mogę otrzynać fakturę VAT?

Logo

Tak, wystawiamy fakturę VAT na życzenie kliient.

Wybór menu

Czy muszę wybierać posiłki? Co jeśli nie wybiorę żadnych?

Logo

W takim przypadku dostarczymy dietę Light Na Co Dzień lub dietę Sport  w zależności od kaloryczności jak została wybrana.

Do kiedy muszę się zdecydować na dane posiłki?

Logo

System pozwoli wybrać posiłki z menu najpóźńiej  trzy dni przed planowaną dostawą.

Dieta i pakiety

Ile diet mam do wyboru?

Logo

Nasza oferta jest bardzo bogata każdy znajdzie coś dla siebie moższ wybierać aż z 16 rodzajów różnych diet.

Jaką kaloryczność diety wybrć?

Logo

Jeśli potrzebujesz pomocy w doborze kaloryczności skontaktuj się z nami pod adresem biuro@lightcatering.pl lub skorzystaj z kalkulatora kaloryczności zamieszczonego na naszej stronie.

Czy mogę zmienić parametry wybranej diety?

Logo

Oczywiście, aby zmienić kaloryczność lub rodzaj diety na pisz do nas pod adres biuro@lightcatering.pl

Czy mogę wykluczyć z diety niechciane produkty?

Logo

Tak- wystarczy że podczas składania zamówienia wybierzesz opcję PREMIUM (opcja dodatkowo płatna plus 20 zł za każdy dzień diety) umożliwi Ci to wykluczenie produktów których nie chcesz otrzymywać wraz z dietą mogą to być całe grupy produktów np. rośliny strączkowe, nabiał.

Zamówienia i dostawa

Jaki jest obszar dostaw?

Logo

Nasze diety dostarczamy do ponad 2000 miejscowośći na terenie całego kraju- aby sprawdzić obszar dostaw neleży skożystać z wyszukiwarki  zakładce DOSTAWA

W jakich godzina odbywa się dostawa?

Logo

Gwarantujemy dosatwę do godziny 7:30 jeśli preferujesz inną godzinę skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami

Phone contact
Zadzwoń +48 730 004 664
Email contact
Napisz biuro@lightcatering.pl