Menu

Szukasz zdrowej i smacznej diety?
Sprawdź, która dieta z naszej oferty najlepiej pasuje do Twoich
preferencji żywieniowych, postawionych celów i prowadzonego stylu życia.

Dieta Light Sport

Przedstawiamy bieżące menu, które aktualizujemy podczas weekendów.

2019-02-18
(poniedzialek)

I śniadanie

Waniliowe zielone naleśniki z gruszkowo-jabłkowym musem

II śniadanie

Galette z pieczoną papryką i serem

Obiad

Schab z suszoną śliwką w sosie pieczeniowym z kaszą bulgur i grillowanymi warzywami (bakłażan, dynia, pietruszka)

Podwieczorek

Orkiszowe eklerki z waniliowym serkiem i pomarańczową skórką

Kolacja

Pad thai z kurczakiem, tofu i warzywami

2019-01-19
(wtorek)

I śniadanie

Bułeczki drożdżowe z konfiturą owocową

II śniadanie

Sałatka z pieczoną piersią kurczaka z ryżem basmati, świeżymi warzywami i bazyliowym sosem winegret

Obiad

Wegetariańska lasagne z soczewicą, pieczonymi buraczkami z balsamicznym sosem i świeżą rukolą

Podwieczorek

Grillowane szaszłyki z kurczaka z warzywami i kaszą gryczaną

Kolacja

Dyniowo-paprykowa zupa krem z kuleczkami mozzarelli i paluszkami gryczanymi z makiem

2019-02-20
(środa)

I śniadanie

Migdałowy ryż jaśnimowy z musem brzoskwiniowym

II śniadanie

Pasta z tuńczyka z cebulką podana z pomidorkiem koktajlowym, kiszonym ogórkiem i bułeczkami z ziarnami

Obiad

Potrawka z kurczaka z kalafiorem , marchewką , fasolką szparagową i kaszą gryczaną

Podwieczorek

Sałatka z pieczonymi warzywami z rukolą, makaronem pełnoziarnistym i dressingiem balsamicznym

Kolacja

Quesadillas z drobiowym mielonym mięsem i chorizo posypany tartym serem mozzarella

2019-02-21
(czwartek)

I śniadanie

Jajka faszerowane pastą z avocado podana z plasterkami świeżych warzyw, bezglutenowe bułeczki na sposób toskański

II śniadanie

Domowa bakaliowa granola z jogurtem truskawkowym naturalnym

Obiad

Rolada z wołowego mięsa mielonego z warzywami w sosie paprykowym z surówką z selera i mixem ryżu

Podwieczorek

Rajska szarlotka gruszkowa

Kolacja

Ratatuille (cukinia, bakłaża, papryka, cebula, pomidory) z serem camembert i kaszą jaglaną

2019-02-22
(piątek)

I śniadanie

Twaróg z jogurtem naturalnym, czarnym sezamem, kolendrą i kiełkami pora w towarzystwie ogórka zielonego, białej rzodkwi i trójkolorowego chlebka orkiszowego

II śniadanie

Koktajl marchewkowy z mango i imbirem

Obiad

Pieczony pstrąg cytrynowy z ziołowym masłem klarowanym podany z surówką modrą i puree ziemniaczanym z siekanym koperkiem

Podwieczorek

Ciasto buraczano- malinowe

Kolacja

Kalafiorowy krem z ciecierzycą i kuleczkami mozzarelli

2019-02-23
(sobota)

I śniadanie

Owsianka tiramisu

II śniadanie

Rolada szpinakowa z łososiem i kremowym serkiem podana z kolorowymi warzywami

Obiad

Pierś z indyka faszerowana mozzarellą, awokado i suszonymi pomidorami w sosie musztardowym z surówką z kiszonej kapusty i komosą ryżową

Podwieczorek

Sałatka z pieczoną kaczką, świeżymi warzywami, brązowym ryżem i sosem żurawinowym

Kolacja

Warzywne tajskie żółte curry na mleczku kokosowym z makaronem ryżowym i tempeh'em

2019-02-24
(niedziela)

I śniadanie

Puszyste placuszki z dyni z musem z owoców leśnych

II śniadanie

Paszteciki z serem feta, porem i twarożkiem podane z frytkami warzywnymi

Obiad

Czarne spaghetti z mini klopsikami drobiowymi i różyczkami brokuła

Podwieczorek

Kukurydziane ciasto z pomarańczami

Kolacja

Pizza na spodzie z fasoli z chorizo, pieczarką i sosem pomidorowym