Na czym polega nasza dieta antycellulitowa? Jakie daje efekty?

Cellulit, nazywany też skórką pomarańczową, nie jest chorobą, a defektem kosmetycznym, który dotyka niemal każdą kobietę i wielu mężczyzn. Objawia się w nierównomiernym nagromadzeniu komórek tłuszczowych pod naskórkiem. Wiedząc, że chęć pozbycia się cellulitu jest jedną z podstawowych motywacji do zmian w diecie, opracowaliśmy dla Was specjalny plan żywieniowy, ukierunkowany nas stopniową i trwałą redukcję cellulitu.

Jakie jedzenie może wywoływać cellulit?

Cellulit ma bardzo wielokierunkowe podłoże. Na jego powstawanie składają się czynniki genetyczne, zaburzenia hormonalne, czy wreszcie styl życia i odżywiania. Wśród pokarmów, które mogą przyczyniać się do jego powstania możemy wymienić produkty bogate w sól. Nie bez powodu mówi się, ze cellulit żywi się solą, która zatrzymuje wodę i zaburza krążenie limfatyczne. Tuż po soli za głównego winowajcę możemy uznać cukier, który znajdziemy nie tylko w słodyczach, ale także gotowych sosach, zupach, produktach garmażeryjnych, słodzonych jogurtach czy mieszankach przypraw. Cukier w nadmiarze przyczynia się do zaburzeń metabolizmu tłuszczu, obniża jędrność skóry i powoduje wzrost poziomu tkanki tłuszczowej.

Zasady diety antycellulitowej

Opracowana przez nas dieta antycellulitowa jest bogata w błonnik, który wspiera naturalne procesy oczyszczania organizmu z toksyn i przyspiesza redukcję tkanki tłuszczowej. Ponadto zawiera ograniczone ilości soli, tak aby nie dopuścić do zatrzymywania się wody w organizmie. W jadłospisie znajdziecie wysokiej jakości tłuszcze roślinne, chude mięso, jaja i ryby. Nie ma w niej natomiast wysokoprzetworzonych produktów zawierający tłuszcze utwardzone i duże ilości cukru. Dieta antycellulitowa jest pełnowartościowa, odżywcza i smaczna. Zachęcamy, aby podczas jej stosowania pić przynajmniej 1,5-2 litry wody dziennie. Jest to niezwykle ważne, ponieważ to właśnie niedobór wody może powodować jej zatrzymywanie.

Oczywiście, stosując dietę antycellulitową, warto również podjąć aktywność fizyczną. Nie od dziś wiadomo, że połączenie zdrowego odżywiania i odpowiedniej dawki ruchu to najlepsza droga do uzyskania wymarzonych efektów. A na te trzeba poczekać min. 2-3 tygodnie, więc najkorzystniej jest zamówić dietę od razu na dłuższy okres.

Post w kategorii: Bez kategorii

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *