Menu

Szukasz zdrowej i smacznej diety?
Sprawdź, która dieta z naszej oferty najlepiej pasuje do Twoich
preferencji żywieniowych, postawionych celów i prowadzonego stylu życia.

Dieta Samuraj

Przedstawiamy bieżące menu, które aktualizujemy podczas weekendów.

2019-04-22
(poniedzialek)

I śniadanie

Kokosowe muffinki z wiśniami i musem truskawkowym

II śniadanie

Boczek pieczony z czosnkiem i majerankiem podany z sosem chrzanowym i świeżymi warzywami

Obiad

Pieczona pierś kurczaka w sosie słodko- kwaśnym z komosą ryżową i grillowanymi warzywami

Kolacja

Sałatka z szarpanym indykiem, kolorowymi warzywami, makaronem gryczanym i sosem winegret

2019-04-23
(wtorek)

I śniadanie

Babeczki kokosowe z dynią i musem ananasowym

II śniadanie

Gulasz z szynki wieprzowej z pieczarkami

Obiad

Duszone żeberka w sosie pieczeniowym podane ze szparagami, cukinią i kaszą jaglaną

Kolacja

Orzeźwiająca zupa ogórkowa ze świeżege ogórka

2019-04-24
(środa)

I śniadanie

Sałatka z pieczonym indykiem podana z warzywami i balsamicznym sosem winegret

II śniadanie

Rybna galareta z warzywami i ogórkiem małosolnym

Obiad

Pieczona karkówka w sosie musztardowym podana z brązowym ryżem, brokułem i kawałkami dyni

Kolacja

Pikantne udka z kurczaka z makaronem gryczanym oraz surówką z kapusty kiszonej z porem

2019-04-25
(czwartek)

I śniadanie

Muffinki jajeczne ze szczypiorkiem z pastą warzywną z dyni i bakłażana

II śniadanie

Pobudzający kokosowy koktajl kawowy

Obiad

Tradycyjna pieczona wołowina w sosie własnym w towarzystwie ziemniaków i surówki z kapusty pekińskiej

Kolacja

Plastry schabu z kością duszone w mleczku kokosowym podane z kalafiorem romanesco i komosą ryżową

2019-04-26
(piątek)

I śniadanie

Sałatka z pieczoną piersią z kurczaka, mixem sałat, świeżymi warzywami, melonem, granatem i balsamicznym sosem winegret

II śniadanie

Pasztet wieprzowy z kawałkami kiełbasy podany z pomidorem malinowym ze szczypiorkiem

Obiad

Cukiniowy makaron z łososiem w śmietanowym sosie

Kolacja

Zupa paprykowa z szarpanym indykiem i batatem

2019-04-27
(sobota)

I śniadanie

Różowe gofry kokosowe podane z musem mango

II śniadanie

Sałatka z tuńczykiem, świeżymi warzywami i czosnkowym sosem winegret

Obiad

Wieprzowe pulpety w sosie chrzanowym z ryżem basmati, surówką z białej rzodkwi i pora

Kolacja

Pieczony halibut z orzechami i cytryną w towarzystwie kaszy jaglanej, szparagów oraz pomidorków koktajlowych

2019-04-28
(niedziela)

I śniadanie

Muffinki jajeczne z kiełbasą chorizo i pastą z bakłażana

II śniadanie

Kokosowe bułki keto z burgerem drobiowym i warzywami

Obiad

Polędwiczki wieprzowe w sosie pieprzowym podane z mieszanką ryżu i kolorowym kalafiorem

Kolacja

Pikantne szaszłyki z karkówki z ananasem i cebulką podane z kaszą gryczaną i sosem pomidorowym